Школска слава Свети Сава и Дан школе 27.јануар 2021.године
- Детаљи
- Објављено 27 јануар 2021
У среду 27.01.2021. на дан Светог Саве ученици ће обележити Дан школе у учионицама у којима слушају наставу.
Разредне старешине ће им презентовати школски лист „Храст“ у дигиталној форми (привремену верзију, направљену од материјала ученика млађих разреда).
Школски часопис „Храст“ можете прелистати на следећем линку:
https://online.fliphtml5.com/wbzts/utlc/
Поводом обележавања Дана школе и школске славе Свети Сава 27. јануара 2021. године за све ученике школе биће организована пројекција филма "СВЕТИ САВА СВЕТЛОСТ СРПСТВА" који је снимила наша Школска радионица документарног наставно-образовног филма а по сценарију професорке Иве Стојадиновић Јованоски, у режији учитеља Владимира Манића и у извођењу ученика VIII разреда.
Школску приредбу поводом Дана школе можете погледати на следећем линку:
У време одељењских прослава, директорка ће поделити пригодне награде ученицима који су у школској 2019/20. години постигли запажене резултате.
ЕНЕРГЕТСКА ЕФИКАСНОСТ
- Детаљи
- Објављено 29 април 2020
РЕАЛИЗАТОРИ ЧАСА НАСТАВНИЦА БИОЛОГИЈЕ ГОРДАНА РИЛАК И НАСТАВНИЦА Т.И.О.-а ТАТИЈАНА ВУКОЈЧИЋ.Тема : ЕНЕРГЕТСКА ЕФИКАСНОСТ
Час је реализован на образовним платформама Eдмодо и Googl- учионица у осмом разреду. Ученици су радили домаћи задатак према упутствима наставница : групним и истраживачким радом.Тему су представили израдом презентација повезујући знање из угла два предмета, чиме је постигнуто повезивање знања у логичну целину сагледану из више углова.Наставница техничког је вредновала енергетски пасош код уређаја и апарата и штедњу енергије а наставница биологије део који се односи на очување природних ресурса и предлог мера -препорука за промене људских активности у циљу очувања природе.Код ученика је развијена вештина STEM
-сарадња и тимски рад
-креативност и машта
-критичко мишљење и решавање проблема
-комуникација на е.даљину.
Промена распореда приказивања наставе на каналима РТС Телевизије
- Детаљи
- Објављено 27 април 2020
Распоред приказивања наставе на каналима РТС биће промењен у данима када је предвиђен рад Народне скупштине Републике Србије чија се заседања преносе на том каналу.
Сви наставни садржаји, у складу са програмом наставе, приказиваће се према претходно утврђеном распореду.
Ученици првог разреда пратиће наставу на каналу РТС 2 са почетком у 8.00 часова и распоредом од три часа дневно.
Ученици од другог до седмог разреда имаће дневно по три часа, док ће ученици осмог разреда имати четири часа.
Настава за ученике првог циклуса основног образовања и васпитања (II -IV разреда) биће емитована на каналу РТС 3, са почетком у 8.00 часова, док ће се настава за ученике другог циклуса основног образовања и васпитања (V-VIII разреда) емитовати на каналу РТС 3, са почетком у 13.15 часова.
Распоред наставе за сутра 28.04.2020. на следећим линковима:
https://www.rts.rs/page/tv/sr/broadcast/21/rts-2.html?month=4&null=&year=2020&day=28
https://www.rts.rs/page/tv/sr/broadcast/255/rts-3.html?day=28&month=4&null=&year=2020
Огледи на тему "Тоне-плива, раствара се - не раствара се"
- Детаљи
- Објављено 15 април 2020
Одељење 3/3, учитеља Игора Илића, је у оквиру наставне теме „Нежива природа”,
вршило огледе на тему “Тоне - плива, раствара се – не раствара се”. Добили смо одговоре на многа питања:
1. Оглед о растворљивости различитих материја: Потребан материјал: 3 чаше, вода, 2 коцке шећера, ситан шећер, кашика и мастило. Задаци: У сваку чашу сипај воду.У једну стави 2 коцке шећера, у другу стави кашику ситног шећера, а у трећу сипај мастило или прехрамбену боју. У којој чаши ће се најпре растворити шећер и мастило и зашто? Од чега зависи брзина растварања? Брзина растварања зависи од материје која се ______________________.
2. Оглед у води уз мешање: Потребан материјал је исти с тим што је додатни задатак да се кашичицама меша свака чаша. Ученици треба да одговоре на питање да ли брзина растварања зависи и од мешања? Мешањем се шећер ________________________.
3. Оглед у топлој и хладној води: Потребан материјал: две коцке шећера, 2 чаше, топла и хладна вода. Задаци: У једну чашу сипај топлу, а у другу чашу хладну воду.У сваку чашу стави по две коцке шећера. У којој чаши се шећер брже растворио? Закључак: Брзина растварања зависи од ____________________.
4. Оглед о различитим течностима: Потребан материјал је: три чаше, млеко, вода, уље, коцке шећера, кашичице. Задаци: У сваку чашу сипај исту количину
воде, млека и уља. Затим у сваку чашу стави по две коцке шећера и промешај. Да ли се шећер у свакој течности растворио? Закључак: Све течности не растварају _________________________.